25 Mart 2012 Pazar

Pozantı’yı Deşifre Eden T.T. İntihar Girişiminde Bulundu



 
Tutuklanan DİHA muhabirleri Özlem Ağuş ve Ali Buluş'a Pozantı Cezaevindeki tecavüzü anlatan T.T adlı çocuk tutuklandıktan sonra Kürkçüler F Tipi Kapalı Cezaevi’nde intihar girişiminde bulunduğu öğrenildi.

2009 yılında tutuklanıp önce Kürkçüler ardından Pozantı cezaevine konulan T.T, Pozantı’daki tecavüz skandalının deşifre edilmesinde kilit isimlerinden biriydi.

Pozantı Cezaevi’nde tecavüze uğradığını DİHA’ya anlattıktan sonra tutuklanıp Kürkçüler F Tipi Kapalı Cezaevi’ne konan T.T’nin kendisini asmaya kalkıştığı ve koğuş arkadaşları tarafından kurtarıldığı bildirildi.
Baba Beşir T., oğlunun intihar girişiminden sonra görüşe gittiğini belirterek, ‘’Elleri, ağzı ve yüzü titriyordu. ‘Pozantı’dan sonra iyice üstüme geliyorlar. Baba beni kurtar’ diye ağladı, durmadan” dedi.

Oğlunu en son geçen salı günü Kürkçüler F Tipi Cezaevi’nde gördüğünü söyleyen baba Beşir T., şunları anlattı: “Birkaç gün önce koğuşunda kendisini asmak istemiş, ölmek istemiş. İntihara kalkıştığını söyledi. Arkadaşları yetişip engellemişler. Cezaevindeki yöneticiler oğlumu Kurtepe’deki Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi’ne sevketmiş. Oraya götürdüklerinde oğlum doktorlara ‘Benim ruhsal sorunlarım var, yardım edin’ demiş. Götüren askerler ise oradaki diğer hastalara ‘Bu PKK’lidir, istediğinizi yapın’ demiş. Bunun üzerine o hastaların kendisine saldırdığını söyledi. Öyle olunca korkup hastanede kalmamış, cezaevine geri dönmüş. Bunları anlatırken bir yandan da hıçkıra hıçkıra ağlıyor ‘Kurtar beni baba, yalvarırım kurtar’ diye feryat ediyordu. O ağladı, ben ağladım görüş sonuna kadar.”

ANF NEWS AGENCY

Hiç yorum yok: